A legtöbb nyugodt hálószobában van néhány közös dolog: 1-2 világos szín, az ágy, kellemes fények és a ruhásszekrény. Még egy közös dolog, ami egyáltalán nem található meg az ilyen hálószobákban: a rendetlenség. A rendetlenség a pihenés ellensége. Nehéz pihentető álomba merülni, miközben a fejedben ott van azon dolgok listája, amit még nem csináltál meg, vagy nem pakoltál el a helyére.

A hálószobád az utolsó dolog, amit látsz elalvás előtt és az első, amit ébredés után, reggel. Ezek alapján úgy gondoljuk, hogy érdemes a lehető legrendezettebbre és legbarátságosabbra kialakítani. A következőkben leírt tippek ebben lesznek segítségedre.

Rend a lelke mindennek

Nehezen ébredsz reggel vagy esetleg rosszul alszol éjszaka?

Nem esik jól kiszállni az ágyból és hozzákezdeni a terhet jelentő feladatokhoz?

Sokkal jobban fogod érezni magad, ha megágyazol felkelés után. Ezzel az egyszerű feladattal már ki is pipálhatsz egy dolgot az aznapi teendőid listáján és már korán reggel produktív leszel. Nem kerül több időbe, mint egy perc és máris jobban néz ki tőle a hálószobád. Este is jobban fog esni egy rendezett szobába hazaérkezni.

Használd ki a tereket

Ne hagyj mindent szem előtt, használd ki a szekrényed vagy akár az ágyad alatti helyet. Sokkal rendezettebbnek fog tűnni a szoba, ha nincs annyira túlzsúfolva. Azokat a dolgokat, amiket nem használsz napi szinten, vagy akár egyáltalán nem kerültek a kezed ügyébe hónapok óta csak portalanítás céljából, egész nyugodtan pakold el.

A szellős, tágasabb térben kellemesebben fogod érezni magad.

A jó ágy egy befektetés

Nem utolsó sorban szeretném megemlíteni a pihentető alvás legfőbb alapját, a minőségi ágyat. A 10 éves lestrapált, kifeküdt matrac nem nyújt ideális kényelmet. Hosszú távon az ember gerincére, hátára is sokkal jobb hatással van egy minőségi matrac.

A Dr.Balm matrac családjának bármely tagja megfelelő utódja lehet régi matracodnak.